. Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ. .
BadSoul ♥
+ Follow | Dashboard

Untitled dududududud
Saturday, 7 April 2012 | 14:54 | 0000 Violets
Assalamualaikum....
 Ayoyo... lama sudah tarak active! semua social network yang aku ada semua dah bersawang-sawang dah! lama tak online kot derrr... bukan apa, aku sekarang ni in final year school. thats mean, tahun ni nak exam besoooooorrrr!! SPM tau, bukan boleh cincai-cincai. hmmmmm.. macam2 halangan dugaan yang dah bertimpa kat aku ni. *well, hidup aku ni mmg sentiasa malang kan... pfffftttt.
 And this year, a big history will be held! Ayah's wedding!! yahooooo. 5 May 2012, meyh meyh laa dtang yer.. saya jemput satu Malaysia tau. ahahaha.. jgan lupa..
 This year jugak, saya berazam nak jadi ego! Saya penat asyik ditindas! (cheeewaaah). em, mentang2 laa aku ni senang percaya ckap org, senang nak memaafkan org, and senang nk beralah, but aku dah penat siyel!! sape yang asyik myakitkan hati and kepala otak aku bole g mamp yer sayong. aku malas nak kesah. baik aku fokus dgan idup aku, and orang yg pndai mghargai aku. BYE BODOH!
 hahaha, melepaskan perasaan ni... oke, no point lagi. haaaaaa.. sebelum terlupa, tahun ni saya nak boyfriend. oke BYE.
love::

Labels:


Back To Old ♥






Chelsea FC